Julklapp till mig själv del 1!

Hej!

Så var det ännu en vecka, till helgen är det första advent, vad tiden går fort! På fredag så åker vi upp till Stockholm, ska bli härligt att få komma bort ett tag. Det händer inte så mkt i mitt liv nu, det är väldigt segt att gå hemma om dagarna och inte göra något alls. Känner att det inte blivit så mkt bloggande nu heller,känner inte för att bara skriva "Å idag har jag inte gjort något" i varje inlägg, blir nog tröttsamt för er kära läsare, Så nu framöver kanske det inte blir så mkt om vardagen utan mera om tips och ideér. Men jag hoppas att ni stannar kvar, för älskar era härlig kommentarer :)! Guld värda!

Nu till överskriften till detta inlägg, julklapp till mig själv. Ja jag kände att jag behövde piggas upp lite och då passar ju lite hudvårdsprodukter bra i denna gråa vardag. Köpte lite lyxgrejer till mig på eleven häromdagen och tänkte lägga ut tre inlägg som visar vad jag köpt.
De första jag visar er är kroppsprodukter från märket Moyana Corigan.


Från vänster- Body lotion med doft av Green apple
I mitten-
Bodyshower med doft av Pina Colada
Burken högst upp-
Body Butter med doft av Banana Milkshake
Burken i mitten-
Suger Scrub med doft av Café Chocolate
Burken längst ner-
Salt Scrub med doft av Banana Milkshake

De doftar ljuvligt alla produkterna och priset är mellan 69-79 kr för 50-115 ml. Bra pris tycker jag, och bra att de inte är så stora burkar, ifall man inte gillar produkterna. Finns i större förpackningar med.
Något jag kan rekommendera.


Håll utskick efter del 2 och del 3 som kommer senare i veckan!

Nu blir det halv åtta hos mig!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sara

Tack, så himla segt att vara sjuk :(

2011-11-22 @ 13:25:57
Blogg/hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Skrivet av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Åh vad trevligt att lyxa till det :). det måste man få göra ibland tycker jag ;D



SV: Hehe, ja jag har haft mycket att göra nu har jag märkt xD. Jo, det är jobbigt att fylla 25.. men alla andra har klarat det.. så då bör jag också göra det, det är nog det första jobbigaste fartguppet i livet när det gäller ålder..



Och du har rätt, man ska inte jämföra sig med andra, men ändå så finns det där..

2011-11-22 @ 13:52:16
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Eleven har så mycket härliga produkter.=) Jorå min vecka är bra, din då?

2011-11-22 @ 14:30:11
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Annika

Åååå va roligt!

ps: vi skickar inga kort och är inte hemma över julen men tack ändå!

2011-11-23 @ 09:28:21
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0