Vänner helg!

Hej!

Så var det fredag igen och vi har precis fått besök av Linn, imorgon kommer hennes pojkvän med, då blir det parmiddag ;)
Innan vi hämtade upp Linn vid stationen så var på Coop igen och handlade. det är lite farligt det där med presentkort, det är så lätt att varor som vi inte ska köpa dimper ner i vagnen ;) Men vi ska försöka hålla oss till mat, men idag så köpte jag en fin orkidé och första säsongen av skilda världar och Jonas köpte sig äntligen filmen Lejonkungen. Det är hans favorit disneyfilm. Men nu ska vi hålla oss till mat (hoppas jag) :D kanske att det blir ett Wii längre fram :)



Nu ska jag umgås med min kära Linn!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Sara

Ja, jag tror den kommer vara skitbra :)

2011-10-21 @ 18:26:47
Blogg/hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Skrivet av: - Elin -

Åh, det var längesen man såg Lejonkungen nu.. mysigt! :D

Svar: Aaah, ja, det går jag minsann göra! (:

2011-10-22 @ 12:21:41
Blogg/hemsida: http://glasartad.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0