Mysmatchen!

Hej!

I söndags när Jonas och jag var och handlade lite så hittade jag de tre nya chipspåsarna. Chipsälskare som jag är så köpte jag med mig två av dessa smaker, den tredje tror jag inte är god...

Jag köpte med mig Kung Kebab och Mama Mia
Kung kebab är räfflade chips med smak av kebabkrydda, lök och paprika.
Mama Mia är räfflade chips med smak av sourcream, fyllig parmesan och en aning svartpeppar.

Jag testade såklart i söndags en liten skål av varje och båda följ mig bra i smaken men gillade nog mest Mama Mia. Jonas gillade också bäst Mama Mia.



Har ni testat dessa chipspåsar, vad tyckte ni?

Må gott, Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Carro

vilka kul smaker! Har aldrig sett dem!



Kul att du är med o tävlar! Lycka till! =)

2011-09-15 @ 23:02:09
Blogg/hemsida: http://carolineannamarie.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0