Underbara vänner!

Hej!

Jag ska åka upp till Stockholm på tisdag och gå på Make Up Store´s event på globen. Jag vann två biljetter på Maria Montazamis blogg häromdagen! Och jag är så glad för att jag ska åka upp och det är tackvare mina härlig vänner Linn & Sara som jag kan åka upp dit. Är ju arbetslös och har inte så mkt pengar, så Linn betalade resan hem och Sara erbjöd mig sovplats då Linns lånelägenhet var upptagen. Linn bjuder jag med eftersom jag vann en biljett till en vän och Sara hoppas jag får tag i en biljett så hon kan hänga med hon med! Ska bli så härligt att få göra något annat för en dag och sen kanske få träffa Maria Montazami!!! I samband med make up store eventet så släpper hon sitt egna läppstift och sen så ska hon på bokmässan i slutet av sep för att lansera sin livsbok, och då vill jag åka dit och få boken signerad av henne! Om jag inte köper den och hon signerar den på eventet, men jag vet ju inte ens om jag får träffa henne och om hon har tid till det. Vi får se hur det blir, GLAD är jag iaf och TACK Linn & Sara!



Nu ska jag vika den nytvättade tvätten och se på de nya avsnitten av go´kväll, Ebba har ju kommit tillbaka!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul!! :D Hade också velat åka dit! =)

2011-09-03 @ 18:34:02
Blogg/hemsida: http://adaras.se
Skrivet av: Linn

Hahahaha, vilken galen bild du hittat på oss! Det ska bli så roligt att ses och gå på SHOW :)

Puss

2011-09-03 @ 19:09:20
Skrivet av: Josefine

men hallå vad KUL !! grattis Emma :D:D

2011-09-03 @ 20:31:13
Blogg/hemsida: http://emmajosefine.com
Skrivet av: Carro

sv men gud vad bra att ni köpte så ni kan göra ALLT på friskis! Det är alltid kul med variation! Går det bra då? Vad har du hunnit testa än så länge? =)

2011-09-03 @ 21:34:20
Blogg/hemsida: http://carolineannamarie.blogg.se/
Skrivet av: Maja

Haha nej, vi har bara varit tillsammans i snart 7 månader, men vi är väldigt tighta, Han ska flytta som Aupair i Tyskland om en vecka :)



Absolut, det kan jag göra! Dock har jag ingen riktig rutin på mitt liv, barnen börjar skolan på Onsdag, så kanske på Fredag kan jag berätta vad vi/jag gör om dagarna. :)

2011-09-03 @ 21:36:56
Blogg/hemsida: http://majyaa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0