Skönhet i överflöd!

Hej!
 
Nu tänkte jag berätta mer om denna bytargrupp på fb som jag nämnde i ett inlägg för ett tag sen. Eller grupp, grupper ska det vara ;) allt började med att jag googlade lite på glossybox när jag fick hem min första enbeställning (nu har jag lagt en beställning på 6 månader!) och då fann jag en blogg som hade bloggat om en bytargrupp på fb, där kunde man byta bort sina produkter som man inte kände att man hade någon användning för, jag kickade in på denna grupp och skickade en förfrågan om jag fick vara med i gruppen och det fick jag, sen har jag kommit med i ytterligare 3 grupper. Dessa grupper är så roliga och svåra att slita sig ifrån ;) jag älskar skönhetsprodukter och att få paket, så detta är ju ett supertillfälle att få både och, och inte behöva spendera så mkt pengar, man betalar ju frakten på det man skickar till de andra tjejerna. Jag är med i 4 grupper och de heter
 
Glossbox- grupp där man byter sina glossyprodukter
MakeUpOholics United- Här kan du byta allt, smink, hudvård, hårvård, kläder, skor, smycken, filmer ja allt!
GMB VIP MakeUpSisters- Är ungefär samma som den över.
Lacka - Byt- För dig som älskar nagellack, bara en grupp med massa lack!
 
Om ni har grejer hemma som ni känner att ni tröttnat på men som någon annan kanske vill ha så tycker jag verkligen ni ska kicka in och gå med i någon ALLA grupper ;)
 
Här nedanför kommer en bild på saker jag byt till mig under två veckor, (posten måste ju undra vad jag har håller på med!) har säkert glömt något, en klänning har jag med byt till mig men den får ni se när jag ska på 4-års kalas på söndag! Jag är nöjd med mina byten och mera hoppas jag att det blir framöver!
Nu ska jag käka lite mellis innan Jonas kommer hem och vi sätter oss i bilen för att åka till viken för att spendera helgen där med min familj ♥
 
 
Ha en fin helg!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Linnea

Sv: Oh, tack! :D hihi
På måndag åker vi till Jönköping för en hel dag med shopping och sen övernattar vi på hotell, som jag fick utav Martin i födelsedagspresent. Dagen därpå åker vi vidare mot Öland för att spendera några dagar och nätter där tillsammans! :)

2012-08-17 @ 15:22:38
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se
Skrivet av: Linda Marie Lövgren

Ja visst är det kul! :D
Man blir nästan lite beroende, men såå perfekt att kunna göra sig av med saker som man själv inte använder, och nån annan kan ha användning för det. :)
Och tack för fina byten! :)
Ha en underbar helg. :)
Kraaam!

2012-08-17 @ 15:24:20
Blogg/hemsida: http://missmysan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: emma

sv. ja de hade varit nice :D
fick mitt armband idag förresen :D

2012-08-17 @ 17:41:04
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se
Skrivet av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

bra tips :D har massa jag skulle vilja byta bort! ^^

2012-08-17 @ 18:18:02
Blogg/hemsida: http://adaras.se
Skrivet av: Kashaya

Bra tips.=)

Jorå Amsterdam var supertrevligt.=)

2012-08-17 @ 20:38:03
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Becka [fotoblogg]

Bra tips! :D
sv: Åh så glad jag blir, tusen tack sötast! ♥
Jamen blåbär är ju jättegott på pannkakor :D

2012-08-17 @ 23:46:53
Blogg/hemsida: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Skrivet av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- ja det vore jättekul! :D Badrumsgrejerna är köpt på IKEA, bästa stället! ^^

2012-08-18 @ 03:25:45
Blogg/hemsida: http://adaras.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0