Så var det slut!

Hej!

Jaha så var det slut för Sverige i detta EM... Kollade lite på matchen och det var ju lite spännande ett par gånger och nu på slutet.. Men det gick inte.

Idag har jag iaf varit en sväng och jobbat på FS! sen tog Jonas och jag en spontan fika efter att jag jobbat klart. Mysigt! Imorgon hade vi tänkt att åka till Skövde en sväng men nu blir det fika hemma hos Jonas syster på eftermiddagen, och på förmiddagen så tänkte vi se om de har fått in cykelkorgar på ett ställe i stan, vi har väntat i två veckor snart, vill ju börja cykla!
Skövde blir på söndag!



Hoppas ni får en fin helg söta läsare!
Ps. glöm inte att tävla i min tävling om en goodiebag! klicka här!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Fiffi

Sv: Tack för dina värmande ord i Sojkas blogg! Det värmer oerhört :O)
Nej, otrohet är långt ifrån något kul att uppleva men när man dessutom bär på hans barn.. Det handlar mer om sveket för mig än om otroheten, att han satt där och ljög mig rätt upp i ansiktet under flera månader, att han kom hem till mig och vårt hem och var som han var med mig.. Att han inte har kontakt med sitt barn kommer jag aldrig förstå men just nu känns det bra för en gång skull, både jag och Oliver mår bättre så här. En pappa som finns i bilden är ju det ultimata för sitt barn så klart men jag kan inte göra mer, förhoppningsvis så kommer nån annan in i bilden som på nåt sätt kan ta den biten.
Än en gång, tack för dina värmande ord. Ha en superfin lördag! Kram, Fiffi.

2012-06-16 @ 11:54:51
Blogg/hemsida: http://prinsessbakelsen.blogg.se
Skrivet av: LindaViola - mamma till två!

sv; Är inte sugen på att tävla :)

2012-06-16 @ 12:39:06
Blogg/hemsida: http://lindaviola.blogg.se/
Skrivet av: tess

mums, det ser gott ut =)

2012-06-16 @ 14:30:51
Blogg/hemsida: http://mymiracle.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0