Utmaning!

Nu har jag fått en utmaning! Det är Johanna som har ställt 11 frågor till mig, och i gengäld ska jag komma på 11 nya frågor att ställa andra.


1. Du är en superhjälte- vilken är din "superkraft"?

Jag skulle vilja vara hjärtkvinnan som ger kärlek till alla


2. Vilken kändis skulle du helst vilja hångla med?

Prins Carl Philip!

3. Vad gör du för att bli på bättre humör?

Sätter på favoritmusiken och bara njuter!

 

4. Finns det något du ångrar att du inte köpte?

Oj det finns nog många ångrar-att-jag-inte-köpte köp, kan inte komma på något köp just nu iaf

 

5. Har du någonsin skickat ett sms/mejl fel någon gång? Vad hände då?

Inte vad jag kan komma på men däremot har jag råkat ringa min sambos pappa fast jag skulle till min sambo, de har ganska liknande namn, men som tur var så svarade han inte :)

 

6. Finns det någon annan stans du skulle vilja bo än där du bor just nu?

Jag trivs bra här, men vill gärna testa på att bo utomlands någon gång! Men det lär nog få bli en dröm, vågar inte ta steget..


7. Vampyrer eller varulvar?

Vampyrer om jag måste välja

 

8. Finns det någon låt som går dig på nerverna just nu?

Nej inte just nu

 

9. Vad längtar du efter?

Barn! och ett jobb!

 

10. Har du någon förebild?

Jag tyckte min förra kollega Lotta var (eller är fortfarande antar jag) en härlig person, hon var inspirerande på jobbet!

 

11. Vem skulle du vilja överraska och varför?

Jag skulle vilja överraska många men om jag får välja så blir det sambon med rosor för att jag älskar honom!

 

Nu är det MIN tur att komma på 11 frågor till 11 personer, Haha

  1. Om du var ett djur vilket skulle du vilja vara & varför?
  2. Tre saker du inte kan leva utan?
  3. Sommar eller vinter?
  4. Vem i kungafamiljen skulle du vilja träffa & varför just denna person?
  5. Fanta eller Coca cola?
  6. Tror du på det övernaturliga?
  7. Misstag du ångrar?
  8. Om det bara fanns att välja mellan kostym eller One pice i klädesväg, vilket skulle du välja?
  9. Har du busringt någon, Vem & varför?
  10. Vilken levande kändis skulle du vilja dansa bugg med?
  11. Vilken teknikpryl är onödigast?

Jag utmanar

Jennie

Natalié

Maria

Madeleine

Sanna

Johanna

Patricia

Emma

Ida

Linnea

Sara

 

Lycka till med frågorna!

Må gott, Puss & Kram!

 

 

 

 




Kommentarer
Skrivet av: emma

sv. ja jag har hört att de är lite läskiga att gå i nedförsbackar?

2012-05-16 @ 22:36:55
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se/
Skrivet av: emma

sv. åååh så smickrande att du vill utmana mig! :) missade det totalt haha. dock gör jag inte utmaningar så. men jag kan svara privat i en kommentar om du vill :)

2012-05-16 @ 22:44:34
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se/
Skrivet av: emma

okej men då gör jag det :D

1. skulle egentligen vela vara en tiger eftersom jag alltid har älskat dem och tyckt att det är det vackraste djuret som finns. men vem skulle kunna tacka nej till att flyga? en stor, praktig öron hade inte heller varit helt fel!

2. förutom det vanliga som mat och vatten så min familj, min dumma dator som man är så beroende av och kärlek

3. sommar!! :D sol och bad!

4. ingen egentligen.. har inget större intresse av dem. men den nyfödda lilla flickan hade man ju gärna gullat med lite. ingen kan motstå en söt bäbis :)

5. fanta, dricker inte cola (gillar det inte)

6. absolut! liksom det kan inte bara vara vi här! det måste finnas något annat. dessutom finns det något som heter mirakel.. och jag tror att ibland kan det vara något övernaturligt som har med saken att göra..

7. svårt att säga. för allt som har hänt har ju egentligen gjort mig till den person jag är idag. men det skulle kanske vara en sak som jag sa till en person en gång. det enda elaka jag nånsin sagt till en person i hela mitt liv. such tänker på det fortfarande och det hände i nian haha! (är 21 nu) men.. han var elak mot mig, jag var elak tillbaka. men lite för elak..

8. kostym tror jag. haha tycker de där onepice är så fula haha! men om man bara skulle gå hemma skulle jag hellre se ut som en jättebäbis och ha det bekvämt..

9. nej jag tror faktiskt inte att jag har det. kommer inte på något just nu i alla fall :)

10. OMG! IAN SOMERHALDER! världens snyggaste man! fast jag skulle nog inte våga! men.. ja aboslut han! MUMS! :)

11. oj.. jag som inte är insatt i teckniken.. jag vet faktiskt inte. finns säkert nån onödig kontroll som för något onödigt ^^



så det var mina svar :D

2012-05-16 @ 23:12:28
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se/
Skrivet av: The Life Of Yarp - Tävlingar!

ph vad kul! då ska jag fixa mina svar under helgen, hihi ;).



SV åh vad gott! sojafärs är så jädra gott och likaså quornfärs :).



jag brukar göra med potatisgratäng bara och tacofärs hehe. annars så gör jag en pajbotten, sen tacofärs tärnad tomat hackade jalapenos, hackad röd paprika, sen göra en sås med creme fraiche och tacosås ha ovanpå o sne riven ost :).



brukar även göra tunnbrödsrullar med tacofärs i.. steka färs med tacokrydda, rulla ihop lägga i en ugnsform och sen blanda creme fraiche med tacosås och kleta på rullarna. sen lite riven ost o ing i ugnen en stund :) med sallad.. mums :D typ enchiladas tror jag det heter :)

2012-05-17 @ 10:26:21
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

Sv: Haha, kul att du utmanade mig! Men jag svarar gärna i en kommentar hos dig istället om det går bra? :)

Så skönt! :) Var dem skorna sköna att promenera i? :)

2012-05-17 @ 10:57:35
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se/
Skrivet av: MADDISENJ

Skoj med en utmaning, ska göra den lite senare :)

2012-05-17 @ 11:54:19
Blogg/hemsida: http://maddisenj.se
Skrivet av: Linnea

Sv: Visst kan jag göra det då, hehe :)



1. Jag skulle vilja vara en delfin isåfall. Tycker den är himla fina, och vad kul att göra konster i vattnet!

2. Mat, kärlek och linsvätska, haha ;)

3. Det är ju så himla mysigt med vinter, snö och kalla promenader med pojkvännen. Men jag föredrar hellre sommar.. sol, bad, goda drinkar, glass och värmer, inget någon tackar nej till! :) hehe

4. Prinsessan Madeleine tror jag, för hon är så himla vacker enligt mig!!

5. Helt klart en iskall fanta!

6. Ja, till en viss del!

7. Finns ju alltid någonting man ångrar! Men just nu står det still i huvudet.. men självklart finns det saker jag ångrar!

8. Hmm.. man känner ju sig alltid fräschare när man är uppklädd, så måste nog ta och säga kostym.

9. Haha ja, klart man har! Det har väl alla någon gång när man varit mindre?! Kom ihåg när jag och kompisarna gjorde det, allt för att busa med andra!

10. Chad Michael Murray är ju en utav alla läckerbitar! :)

11. Skulle nog ta och säga pojkvännens föräldrars sockervaddsmaskin, haha! Den är nog bara använd ett fåtal gånger på många många år! :)

2012-05-17 @ 12:47:10
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se/
Skrivet av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

kul att läsa frågorna och svaren :D Och kul att du utmanade mig! Kan ta med dem i sista delen av min frågestund som jag inte lagt upp än xD

2012-05-17 @ 13:16:24
Blogg/hemsida: http://adaras.se
Skrivet av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: åh tack för detta!!!

vi hade tyvärr inte samma storlek, men hoppas du får de sålt :D



alt bra?

2012-05-17 @ 13:52:02
Blogg/hemsida: http://jennsiii.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Bor du nära Jönköping så är ju alla välkomna på efterfesten.=)



Ja det med hjärtan har jag inte hunnit testa än men har det med.

2012-05-17 @ 15:20:12
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: EMMAS!

sv: Okej :D allt bra?

2012-05-17 @ 22:00:28
Blogg/hemsida: http://eemma.se
Skrivet av: tess

klart du ska flytta utomlands ett tag om du vill testa det =) Mn lever bara en gång vettu =) jag bodde i spanien under ca ett år förut, och det gav mej så otroligt mycket! man kan ju alltid magasinera alla saker här och hyra ut lägenheten så har man det kvar sen när man kommer tillbaka.



Tack, tack tack!! Det känns heeeelt fantastiskt =)

2012-05-17 @ 22:39:25
Blogg/hemsida: http://mymiracle.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

ååå Carl Philip är ju bara för snygg! (:

2012-05-18 @ 09:40:25
Blogg/hemsida: http://feliciaengvall.blogg.se/
Skrivet av: MADDISENJ

Svaren på frågorna kommer upp i bloggen nu 17.30 så spana gärna in det :D

2012-05-18 @ 17:12:01
Blogg/hemsida: http://maddisenj.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0