Brännebrona lunch!

Hej,
Helgen här har varit lugn och fin. Idag åkte vi till brännebrona som var med i kniven mot strupen i torsdags. Men det var inte ingen mega höjdare, vi käkade lunchbuffe, det fanns mkt och vi alla blev mäta, men det var inte riktigt värt de pengarna. Det var iaf hemmagjorda köttbullar och mkt fin sallad, inredningen var iaf fin, men vi kommer nog inte åka dit igen.. Någon av er som varit där?
Nu blir det sovdags, känner mig inte så pigg, har börjat få lite små ont i kroppen under kvällen men hoppas inte jag håller på att bli sjuk:(

Må gott, Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Mysigt att luncha ute! Älskar att göra det :D Vilket roligt hur!

2013-04-15 @ 10:07:27
Skrivet av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Mysigt att luncha ute! Älskar att göra det :D Vilket roligt hur!
(det var jag som skrev kommentaren ovan som blev anonym)

2013-04-15 @ 10:07:57
Blogg/hemsida: http://fikamed.wordpress.com
Skrivet av: Annika

Va synd att det inte levde upp till förväntningarna!

2013-04-16 @ 09:36:32
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

kul :). han är så snygg tycker jag.. alltså han kocken i kniven mot strupen, inte gubben som äger brännebrona, haha ;).

sv jodå, bara bra, men det är så tråkigt att sitta vid datorn nu känner jag, haha. samt att vädret är så himla fint, då njuter vi av solen så blir inte mkt tid över här :).

hoppas allt är bra med dig!

kram

2013-04-16 @ 15:12:57
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0