Pink Thursday deltagare v 32!

Hej!
 
Hej!
 
Här kommer deltagarna från pinkthursday!
 
 
Bella- Visar ett pastellrosa lack med massa multiglitter, får mig att tänka på barnkalas?!, Haha
Vikab- Är ny, (Välkommen!) och kör på ett härligt hallonfärgat lack med lite skimmer i!
Matilda- Kör på de gamla Cracke lacket!
Patricia- Har ett pastellack som får henne att tänka på jordgubbs milkshake!, Mums ;)
Fröken Nilsson- Har piffat upp naglarna denna regniga torsdag med ett härligt rosa rött lack!
Jenny- Har burit rosa hela veckan och avslutar med att vara med hos mig med sitt rosa guldiga lack :)
 
Det var alla från igår!, Har jag glömt någon så hojta till så lägger jag till er :)
Nästa vecka så tänkte jag kör en liten mera utmaning på pinkthursday, En nail art, mönster får du välja helt själv, dock så måste det finnas med ett hjärta i nail arten. Du får själ välja om du vill ha en helt rosa nail art eller bara en liten touch av rosa! Ser fram emot era nail arts!
 
 Trevlig helg & Må gott,
Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska se om jag lyckas vara med på torsdag:D Mina naglar är som sagt helt hemska nu haha

2013-08-12 @ 15:02:03
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0