Pink Thursday Deltagare v 34!

Hej!
 
Nu kommer deltagarna från Pinkthursday! igår hade jag fullt upp hela dagen! Men bättre sent än aldrig ;)
Det är kultur och porslinsfestivalen här i stan och igår så var vi och kollade på Linnea Henriksson, vilket energiknippe på scen, fick ju såklart träffa henne också, mer om de i ett annat inlägg för nu får ni ta och gotta er i massa rosa lack!
 
 
Alexandra- Drottningen av nail art! Hur gör du?? Så fina blommor!
Sanna- Är med för första gången (Välkommen!) med en härlig crème färg!
Frökennilsson- Är med och visar upp en härligt ljus rosa/beige holo lack!
Helena- Visar upp ett härligt rosa glitter indie lack!
Matilda- Kör på en enkel men fin ljus rosa färg!
Patricia- Har fyndat ett sandlack i en Thaibutik, Super fint!
Vikab- Kör på en härlig Jade holo färg!
Malin- Också en nykomling (Välkommen!) Hon visar upp en liten blandning av ett ljust och ett mörkt lack!
 
 
Jättekul att så många ville vara med i torsdags! Min önskelista ökas på varje torsdag tack vare er ;)
Nu ska vi ut på stan igen och kulturera oss lite och lyssna och träffa artister ;)
 
Må gott, Puss & Kram
 


Kommentarer
Skrivet av: Ida

SV: Kul! Ska kolla in det. Nej det hade jag inte, målade bara en gång för att testa färgen. Var ett lack jag fått av svärmor, från Thailand. :) Men nästa gång ska jag skicka en bild. kram

2013-08-24 @ 20:48:25
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Alexandra

Vad gullig du är! Nu blev jag lite glad :D Tack för den fina kommentaren.

2013-08-25 @ 00:35:21
Blogg/hemsida: http://www.tennnails.blogspot.se
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att så många är med:) Nja, det fanns bara någon mer färg. Köpte ett rosa till som jag inte har provat ännu.
kram

2013-08-26 @ 10:51:06
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0