Lucka 24, Samarbete Strutsserien!

Hej och God jul!
 
Jag fick så många sponsorer så idag är det två företag som är med och sponsrar. Det är två olika tävlingar i två olika inlägg, självklart får du vara med i båda!
 
 
 
Tävlingsregler-
Kicka in på hemsidan och berätta vad du tycker är intressant med strutsserien
Gilla strutsseriens fb-sida

 
Extra Vinstchans-
Följ mig via bloglovin
 
Tävlingen avslutas den 27 dec kl 23.59!
Glöm inte att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, Vinnare blev Linnéa, Grattis!
 
 
Må gott, Puss & Kram! 
 


Kommentarer
Skrivet av: Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med.

Jag har aldrig hört talas om
strutsserien, men skulle vara intressant
att testa den.

Önskar dig en God Jul.

Mvh [email protected]

2013-12-24 @ 00:44:50
Skrivet av: Malin Svensk Björck

Jag gillar att det tydligen ska kunna läka huden om man gar problem med eksem och även vid rosacea. Jag har båda så det miraklet skulle jag vilja vara med om :-)
Gillar på Facebook, Malin Svensk Björck
God jul

2013-12-24 @ 00:59:28
Skrivet av: Sara - Ensamstående mamma

Jag är med!

- Jag tycker det verkar riktigt intressant att produkterna har antiinflammatoriska egenskaper, vilket gör att jag mer än gärna testar produkterna då jag själv har lite problem med vissa områden på kroppen. Är snart helt utan hopp, så jag hoppas verkligen på tur nu!

- Gillar deras sida på facebook (Sara Kramer).

- Följer dig redan på Bloglovin men gillade detta inlägg där som gillare nummer 1.

2013-12-24 @ 01:00:13
Blogg/hemsida: http://dolphin.blogg.se
Skrivet av: liselotte

Jag är gärna med och tävlar. Gillar på facebook, liselotte andersson. Mycket som är intressant, men en del är att den på ett naturligt sätt arbetar på djupet, att huden skyddas och återfuktas, den påskyndar celltillväxt, celldelning och återhämtning
och väldigt bra är att den har anti inflammatoriska egenskaper.
Följer dig på bloglovin.
God Jul Liselotte

2013-12-24 @ 08:20:53
Blogg/hemsida: http://liselottess.blogspot.com
Skrivet av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :)
Gillar på facebook som Mirjam Skredsvik.
Jag tycker att strutsoljan verkar intressant. Den verkar nämligen mot eksem, brännskador, psoriasis, sår, torr hud, hälsprickor, torra händer och andra hudproblem.
Följer dig på bloglovin.

Ha det bra!

2013-12-24 @ 09:39:43
Skrivet av: Jeanette

Att den är ekologiskt!

2013-12-24 @ 13:15:31
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/gratistokig
Skrivet av: Liie

Jag blev lite nyfiken på de antiinflammatoriska egenskaperna, har aldrig hört om hudvård som har de egenskaperna tidigare. Så gillar jag att de är från Norrland! Gillar redan dem på fb (Liie Larsson) och följer dig redan på bloglovin.

2013-12-24 @ 15:18:25
Blogg/hemsida: http://heyli.blogg.se/
Skrivet av: annika

jag vill veta hur lukten är på strutsserien. Om den är kladdig konsitens. Om den kan göra under med min torra strama hud? Ger den lyster i ansiktet?
gillar fb
god jul

2013-12-24 @ 16:02:28
Blogg/hemsida: http://flinkan69.bloggplatsen.se
Skrivet av: Anna M Rautila

Hej! Jag vill självklart vara med även jag och gillar på fb under Anna M Rautila! Jag har heller aldrig hört talas om Strutsserien men jag gillar det faktum att den har antinflammatoriska egenskaper vilket är toppen och något jag gärna testar!!

Kram och ha en fortsatt härlig jul!

2013-12-24 @ 19:38:45
Skrivet av: Jenny Olsson

God fortsättning!
Jag har spanat in Strutsseriens produkter ett tag och skulle gärna prova!
Verkar vara mycket bra och spännande ingredienser i salvorna som tex björksav.
Hoppas på tur att finna en bra salva för lillemans röda rumpa, det verkar hoppfullt med just Strutsseriens produkter!

2013-12-24 @ 22:36:13
Skrivet av: Anna L

Torr och fnasig
jag blir knasig
kanske kan strutsserien gör underverk med min hy
så att jag med denna spännande produkt känner mig som ny

Anna Larsson på FB

GOD JUL!

2013-12-24 @ 23:32:12
Skrivet av: Annika Nilsson

Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

Strutsolja! Det låter ju supercoolt! Det vill jag prova! Och att den har anti inflammatoriska egenskaper känns väldigt bra.

2013-12-25 @ 01:32:34
Skrivet av: Anna Hägg

"att den feta strutsoljan bidrar till att stimulera cellerna till nybildning så att huden behåller sin smidighet, skyddas och återfuktas på ett naturligt sätt" :)

gillar redan på fb.
följer redan på BL.

2013-12-25 @ 21:03:10
Blogg/hemsida: http://annaflickan.blogg.se
Skrivet av: Sanna

Har aldrig hört talas om serien tidigare, men tycker det är intressant att den har anti inflammatoriska egenskaper.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Följer dig via bloglovin.

Kram Sanna

2013-12-25 @ 21:03:38
Blogg/hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: Johanna Mårtensson

jag är med!
jag gillar på facebook

strutsolja skulle vara så coolt att få testa:)



2013-12-26 @ 10:59:00
Skrivet av: Linda Öhlin

Köper en naturlig hudvårdsserie från England idag och det hade varit fantastiskt att få prova strutsserien från Norrbotten då det är betydligt mer klimatsmart när man bor i Luleå :) Doftar dessutom av min älsklings doft Lavendel <3

2013-12-26 @ 21:46:50
Skrivet av: Ulla

Låter jättespännande med produkter baserade på strutsolja. Jag har aldrig hört talas om det tidigare.Den verkar ha många bra egenskaper. Gillar på FB och följer dig på Bloglovin.

2013-12-27 @ 20:04:23
Skrivet av: Linnea S.

Jag tycker det är intressant attär väl lämpade för det nordiska klimatet,att struts-oljan kan hålla huden mjuk och len året runt och att på vintern skyddar den också huden mot förfrysning.

Det sista är väldigt bra för min del, som jämt har torra händer och på vintern alltid blir iskall om händerna så att de spricker.

Gillar på fb, Linnea Svensson.

2013-12-27 @ 23:20:18
Blogg/hemsida: http://hjarternio.blogspot.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0