Yankee Candle!

Hej!
 
I november när jag letade sponsorer till julkalendern så upptäckte jag sidan yankeecandle.se
Jag älskar deras doftljus och frågade om de ville sponsra det kunde tyvärr inte det, synd men jag passade ändå på att beställa några ljus för det var fri frakt i november!  Jag har haft paketet liggandes här hemma och inte hunnit öppnat det men så öpnnade jag det häromkvällen när jag hade tid. Vilken härlig doft det spreds sig i lägenheten! Dom hade skickat med en liten gåva till mig, så gulligt! Jag tände de ljuset direkt och oj vilken julkänsla det spred sig i lägenheten! De ljuset jag fick i gåva heter Sparkling cinnamon. de andra mindre ljusen som jag köpte heter Sparkling Snow, Snowflake Cookie, Merry Marshmallow, Christmas Bayberry och Black Coconut. Merry Marshmallow måste jag med testa någon kväll det doftade underbart!
 
 
 
Besök gärna yankke candles webbshop och bor ni eller har ni vägarna förbi Hamlstad så kicka in i deras butik!
Varje månad har dom "månadens doft" I december är det ljusen Christmas Eve och Christmas cookie som det är 25% på!
 
Jag blev väldigt nöjd med servicen så jag kommer garanterat att köpa där ifrån flera gånger!
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sara - Ensamstående mamma

Yankee Candle är verkligen riktigt härliga ljus med ljuvliga dofter som sprider sig mjukt i hela hemmet, doften sitter kvar ett bra tag och ljusen räcker länge :) Helt klart mina favorit bland alla ljus som finns!

2014-01-13 @ 18:37:14
Blogg/hemsida: http://dolphin.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0