Melodifestivalen del 1, 2013!

Hej!
 
Så var den färgsprakande Melodifestivalen här igen, som vi har längtat, eller iaf jag ;)
Igår köpte jag schlager guiden, ett måste varje mello.
Jag brukar ju även tippa på vilka som går vidare i deltävlingarna och likadant ska jag göra denna omgången.
 Jag har lyssnat på kvällens åtta bidrag och tror att det kommer bli så här
 

TILL FINAL
YOHIO- Han har ju tagit Japan med storm så varför ska han inte kunna ta Sverige med storm? Påminner en del om The Ark!
 
David Lindgren- Låten är snarlik hans förra låt som han tävlade med förra året, Han bjuder iaf på en bra show
 
 
ANDRA CHANSEN
Cookies N Beans- Överträffade mig! en bra låt som är lite speciell..
 
Michael Feiner & Caisa- Jag själv tycker att detta framträdanden var lite lågt och stelt när jag såg det på repet men tror att den blir bättre ikväll!
 
ESS
Eric Gadd- Han kan säkert ta en andra chans plats han får bli mitt ess ikväll
 
Ska bli kul och se hur Gina och Danny klarar programledarrollerna, Gina älskar jag men Danny han är ute för länge sen, när han inte vinner då ska han ta en av programledarrollerna kan han inte bara få sitta hemma i sin soffa och gråta! Ska även bli kul att se Luuk och PH på scenen ikväll!
 
Jag kommer att se alla deltävlingar och andra chansen hemma i tv-soffan men finalen kommer jag se Live med mamma!
Ska ni se denna glittriga show ikväll?
 
Må gott, Puss & Kram!


 


Kommentarer
Skrivet av: Anna

Hahaha, Emma! "Kan han inte bara få sitta hemma i sin soffa och gråta". Måste säga att jag håller med dig där, ditt uttryck va klockrent!

2013-02-02 @ 12:45:23
Blogg/hemsida: http://desenastetankarna.blogg.se
Skrivet av: Anna

Hahaha, Emma! "Kan han inte bara få sitta hemma i sin soffa och gråta". Måste säga att jag håller med dig där, ditt uttryck va klockrent!

2013-02-02 @ 12:45:23
Blogg/hemsida: http://desenastetankarna.blogg.se
Skrivet av: Ida

Ska kolla ikväll tänkte jag men laddar mest för delfinal 2 i Gbg nästa helg. Ska du dit? Jag ska dit iaf! Har inte lyssnat på låtarna ännu men ska göra det under dagen så får vi se vilka jag "satsar" på inför kvällen!

SV: Om ni får chansen så se den! Tror du skulle gilla den. Vi hade eg tänkt se Mammas pojkar först men den visas inte längre på biografen så vi tog istället Ego. ;) Jag gillar Mello ja, helt rätt! kram

2013-02-02 @ 13:17:47
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Ann-Sofie

Vi kommer också att sitta bänkade. Jag tror lite som du faktiskt efter att ha lyssnat igenom låtarna.
Ha en mysig kväll!

2013-02-02 @ 14:18:37
Blogg/hemsida: http://www.colourit.se/
Skrivet av: Junitjej

Mysig blogg du har!

2013-02-02 @ 17:01:12
Blogg/hemsida: http://junitjejen.se
Skrivet av: Nelly

Bra gissat där! :) Tycker att det var väldigt bra att Yohio gick till final ^^

sv. Ingen orsak ^^
Japp, det gör jag :)

2013-02-02 @ 22:44:29
Blogg/hemsida: http://justanothermortal.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0