Mysdag!

Hej!
Idag har vi haft en riktig mysdag, solen tittade äntligen fram idag så vi passade på att gå en promenad. Det blåste tyvärr en del men det var så härligt att känna solen i ansiktet :)! Vi tog även lite fina och knasiga vinterbilder. Dom kommer upp i veckan!
När vi kom hem från promenaden så söndagsfikade vi på wienerbröd och te för att få upp värmen igen!
Vi köpte två ny te sorter i veckan, kan verkligen rekommendera cactus teet!
Nu ska vi mysa ner oss i soffan och käka varma mackor och se kontoret!
Må gott, Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: JOSEFINE ANDERSSON

sv: okej hehe. jag tror säkert inte heller jag förstog själva låten isåfall.. går mer på att jag både gillar amanda och att låten var bra [att lyssna på haha] :D men tjaa, du kanske har rätt!

2013-02-25 @ 08:21:57
Blogg/hemsida: http://josefineandersson.se
Skrivet av: MADDISENJ

härligt med en mysdag! jag spenderade min lördag i sthlm med mys och shopping med min moster och söndagen var väldigt lugn, umgicks med brorsan och mamma och kollade på film!

2013-02-25 @ 11:39:34
Blogg/hemsida: http://maddisenj.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0