Tankar om andra deltävlingen!

Hej!
 
Såg att jag hade missat att skriva mina tankar om andra deltävlingen i Mello så här kommer de tankarna
 
Anton Ewald
En bra låt som fick än att svänga lite på sina lurviga i soffan. Han har bra scennärvaro och kommer att bli en ny Eric Saade ;)
 
Felicia Olsson
En bra och kraftfull ballad, jag tyckte hon var bättre än vad jag trodde. Hon gjorde ett bra framträdande, det är nog inte sista gången vi såg henne framträda!
 
Joakim Cans
Jag trodde ju att han skulle kanske ha en lite chans att ta sig vidare men när jag fick höra hela låten så tyckte jag den inte alls var bra, men inte trodde jag att han skulle komma sist..
 
Swedish House wives
Jag tyckte inte det var något fel på låten, de ända jag störde mig på var att dom hade helt olika klänningar som inte alls stämde överens med varandra, det blev för mkt på scenen..
 
Erik Segerstedt & Tone Damli
Inte alls något bra inte någonstans, sen har jag väldigt svårt för Tone och vad hade hon på sig?! kunde ju lika gärna stått med BH och trosor på scenen.. Inte bra att dom gick vidare till andra chansen..
 
Louise Hoffsten
Hon är så värd att gå till final, ska bli kul att få se henne live i mars! Mkt bra låt, kanske vinner hon allt?!
 
Rikhard Wolff
Väldigt udda men fin på nått sätt, det syndes att han var nervös, trodde han skulle komma sist men det gjorde han ju inte...
 
Sean Banan
Ja han bjuder ju på ett bra nummer och låten var helt ok, jag gillar ju denna banan men han är lite läskig, ska iaf bli kul att se detta nummer live! Skulle vara kul om han vann finalen och att vi får skicka honom till ESC bara för att, håller ni med mig :)?
 
Rolig början
Haha dessa tanter var ju bara för härliga, de vore kul om dom kom ut med en skiva, skull lätt köpa den ;)
 
Kvällens Kisspaus
Detta nummer var inte alls bra, förra veckan satte en hög ribba som jag inte tror kommer slås, kanske i finalen..
 
Varför var inte denna låt med i tävlingen?!
Haha gillade denna låt och humor! Bättre än förra veckans "låt som inte kom med i år"
 
Sådär jag såhär tyckte jag, såg ni den andra deltävlingen?
Läste att denna deltävling slog deltävlingen 2006 då Carola var med i tv-tittare!
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: J O Y ▲

sv: Eller hur, så himla söta!

2013-02-15 @ 12:01:11
Blogg/hemsida: http://joysilver.blogg.se
Skrivet av: MADDISENJ

Jag hade en fin alla hjärtansdag, gjorde egentligen inget särskilt. Några roliga planer för helgen?

2013-02-15 @ 12:58:10
Blogg/hemsida: http://maddisenj.se
Skrivet av: Ida

Jag tyckte mellanakten med Bollywood känsla var jättebra! Kanke upplevdes det som mycket bättre IRL? Men tänk vilket arbete de lagt ner på det med alla kläder och dansen!?

SV: Jag ska göra detta så fort den kommer ut på svtplay igen för det ligger inte uppe där nu. Efter delfinal 4 ska de komma igen. ;) kram

2013-02-15 @ 21:59:03
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Celine

Jag håller på Anton i andra chansen! Han är sjukt bra!

2013-02-27 @ 21:07:55
Blogg/hemsida: http://celinelf.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0