Pink Thursday deltagare v 30!

Hej!
 
Jag skulle ju lagt upp deltagarna från veckans pink thursday i fredags men har inte hunnit med det då jag har haft ledigt från sommarjobbet hela denna veckan och bara gjort roligheter, men nu så kommer dom två deltagarna med :) Blev bara två denna gången men inlägget kom ju upp så sent. Kul iaf att Patricia och Bella var med!
DSC_1020
 
Båda körde på ljus rosa fina lack med dekorationer, Patricia med nail stickers och Bella med caviar pärlor! Mkt fina lack tjejer!
 
Nästa vecka kommer mitt pink thusday upp tidigare och jag hoppa flera är med då :)
Kommer även massa inlägg om vad jag hittade på denna veckan!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: jennifer

riktigt snyggt!:)

2013-07-29 @ 08:23:42
Blogg/hemsida: http://creameme.se
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är nog många som har mycket annat för sig under de härliga sommardagarna:)

2013-07-30 @ 16:45:24
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0