Mello 2014

Hej!
Nu har det varit lite tyst här inne igen! Jag har varit hos min mamma en vecka för att byta lite miljö, gå på scrapkurs och firat morbror 45år! Men nu är jag tillbaka igen! Såg att jag fått några nya följare på bloglovin, är snart uppe i 100 följare! Det ska nog firas på något sätt! Bra tre till! En annan sak som är kul som har hänt är att biljetter till andra chansen i mello nästa år är klirrade! Vi köpte när de släpptes för två veckor sen! Så glad att vi fick biljetter. Mamma och Linn kommer hit och ska gå med Jonas och mig! Så glad att mello kommer till min hemort! Som jag längtar! Någon av er som ska gå på mello nästa år?



Må gott!
Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Sofia - Lever drömmen i LA

Tack! :)

2013-11-05 @ 19:08:50
Blogg/hemsida: http://byfia.com
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

nä jag ska inte på mellon ;). men visa något som du scraapbookat, det är så fint tycker jag :). jag ska göra egna julkort så behöver lite inspiration :).

2013-11-05 @ 20:34:50
Blogg/hemsida: http://thelifeofyarp.wordpress.com
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag älskar Skåne, hade gärna kunnat flytta dit till och med haha.
Nej men anledningen till att vi åker dit är för att sambon tar examen i en kurs han läst på distans, så de skulle ha lite avslutning och redovisningar och så.

kram

2013-11-06 @ 19:19:33
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0