Pink Thursday- Utmaning Mustach!

Hej!
 
Idag är det torsdag och Pinkthursday med en utmaning! Utmaningen är mustasch och här kommer mitt bidrag
 
 
Jag tänkte att det inte skulle vara så svårt att göra mustasch, men oj! det var inte de lättaste, efter flera försök så fick det bli en lite gubbe med mustasch.
Varför jag valde mustasch som utmaning nu i november är ju för att november är mustaschmånaden. Under november månad så uppmärksammas prostatacancern lite mera, dock inte så mycket som den kanske behövs, något som vi måste ändra på!
 
 
Hoppas ni vill vara med och visa upp era rosa manikyrer idag i era bloggar/instagram, lämna en lite kommentar här så länkar jag till er! Om du är med via instagram så använd gärna taggen #pinkthursdaynails! Du får gärna pinga mig på Instagram princessemma1986, Lägg gärna till mig ;)
 
Imorgon kommer collage på de som medverkar idag!
 
Må gott, Puss & Kram!
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Sannas Naglar

Men Gud så söt! Jag såg lite försent att det skulle va utmaning idag, så jag har en vanlig lackning. Hoppas det är ok :)

2013-11-28 @ 08:47:29
Blogg/hemsida: http://www.sannasnaglar.blogspot.se
Skrivet av: Annika

Hahahaha så söt den blev!

2013-11-28 @ 13:36:07
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Gelic' nail art

Jag tycker det blev en söt gubbe. :D Jag är med och kör något liknande ;) Tänkte på att kanske ska du vara lite tydligare med att skriva ut att alla rosa bidrag, tex rosa nagellack, rosa nail art i allmänhet + det frivilliga rosa temat (mustasch) är okej så ingen drar sig för att vara med, är ju roligt om så många som möjligt vill vara med och att det är kravlöst och kul. :D Tex skulle du kunna ha en sidbanner/sidbild/sidtext (samma som lelack har för nail art sunday) om att denna vecka/torsdag är det fritt att visa "rosa manikyrer/nail art", och veckan det är nytt tema kan det stå; "rosa manikyrer/nail art+frivilligt tema." Ibland har jag massa idéer, hopppas du inte tyckte allting lät knasigt. :)

2013-11-28 @ 18:38:46
Blogg/hemsida: http://gelicnailart.blogspot.se
Skrivet av: Nerd Colours/Malin

Jag är med idag med en glittrig mustasch. Inlägget kommer upp alldeles strax! :)

2013-11-28 @ 20:59:38
Blogg/hemsida: http://nerdcolours.blogspot.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0