Pink Thursday Deltagare v 41!

Hej!
 
Här kommer deltagarna från gårdagens pinkthursday!
 
 
 
 
Gelic- Kör på Barbierosa naglar! Super fin och söt färg!
Sanna- Visar upp ett färgstarkt 10-kronors lack!
Amelia- Kör med på ett Sugar lack från Isadora!, Dock inte samma :)
Hannah- Är med för första gången och via instagram med också ett färgstarkt lack! Välkommen!
Elin- Är med och visar ett fint lite mörkare rosa med guldiga flecks i!
Nadja- Är med för första gången (Välkommen!) och visar upp ett lack som er ut som möglig saft ;)
 
Nästa vecka på måndag så drar ju United in Pink temaveckan igång som är i samband med bröstcancern! Jag ska vara med hela nästa vecka och visa upp en ny rosa manikyr varje daf. Jag kommer inte bara att visa upp en vanlig manikyr utan har utmanat mig lite med att testa olika nail arts och andra roliga metoder! Nästa veckas pinkthursday är redan färdig och jag blev super nöjd! Kanske inte så snygg men ett bra budskap! Igår hann jag med tre manikyrer så idag får jag fortsätta! Hoppas ni vill vara med denna rosa vecka, man behöver inte vara med varje dag utan väljer helt efter hur mkt man känner och hinner! Läs mera här! OCH pinkthursday utgår inte nästa vecka på torsdag jag kör den som vanligt, så hoppas många deltar då ;)
 
Hoppas att jag inte har missat någon från igår, hojta till isåfall!
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Fina.=) Jag hann tyvärr aldrig fota mina naglar igår.. Hade dock rosa naglar.

2013-10-11 @ 18:57:14
Blogg/hemsida: http://www.kashayas.se
Skrivet av: Ida

Snygga nagellack! Jag körde på rött den här gången. Kanske får vara med snart igen. ;)

Sv: Helgen har varit helt okej. Du kan läsa om den på bloggen. Hur har din varit? kram

2013-10-13 @ 23:29:31
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0