Blog Your Heart Out Award!

 
Hej!
 
Jag har fått en award av fina Sanna!
Reglerna för utmärkelsen är: Svara på de fem frågorna och nominera fem andra bloggar med färre än 100 följare, och meddela dem att du nominerat dem!
 
1. Vad eller vem uppmuntrade dig att börja blogga? Det var ingen som fick mig att börja blogga utan jag kom på det själv. För 6 år sen åkte jag med sambon och hans familj på en rundresa i USA och då ville jag att dom här hemma skulle kunna hänga med oss på resan, därför kom denna bloggen till :)
 
2. Hur valde du ämne att blogga om? Jag bloggar inte om något speciellt ämne, däremot kan man se flera inlägg med kändisar, melodifestivalen,  nagellack (främst pinkthursday) och sen har jag tänkte att lägga till en kategori om vår resa till att bli tre. Så jag är mest en vardagsblogg men några starka kategorier istället :)
 
3. Någonting som de flesta inte känner till om dig? Jag tappar min lilltå nagle ibland vara sådär :/
 
4. Vilka tre ord beskriver din stil?
Tjejigt, Stilren, Omväxlande
 
5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar? Umgås med fina vänner, familj och sambon, Träna, måla naglarna, shoppa och bara njuta av livet ♥!
 
Jag vill nominera följande:
Alexandra
Jenny
Ulrika
Milina
Ida
 
Ska bli kul att läsa de nominerades frågor sen!
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Ulrika

Åh, tack fina du :) va roligt :)

2013-08-29 @ 21:54:05
Blogg/hemsida: http://iminkaffekopp.wordpress.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0