David & Sofias kärleksdag♥!

Hej!
 
Vi var ju på bröllop i lördags, Jonas bror gifte sig med sin Sofia! En jättefin varm och solig septemberdag sa dom ja till varandra! Nu är både Jonas bror och syster gifta, "nu är det bara ni kvar" fick vi höra ett par gånger under lördagen, haha ja jag vill gärna gifta mig nu, men Jonas vill liksom inte ha denna stora uppmärksamhet som ligger på än en dag som denna. Men gifta blir vi nog och stor fest får jag nog med. Jag vill ha en stor fest med alla mina vänner och familj samlade. Men jag vet inte riktigt om jag vill gifta mig i kyrkan, jag har velat göra det förut, men i lördags så kände jag mera när prästen babblade på om gud och till döden skiljer oss åt och herren är med er och sånt, jag vet inte om jag tror på allt sånt, och sen gick det så himla fort!  Är med i kyrkan, är både döpt och konfirmerad men nja det känns så klyftigt.. Har ni några andra bra tips på hur man kan gifta sig? jag vill inte gifta mig borgerligt för då får man ju bara ha med sig något vittne jag vill ju ha alla samlade även när vi säger ja till varandra, eller kan man göra en kyrklig vigsel mera okyrklig??..

Jag bjuder iaf på lite bilder från lördagen!
 
 
 
TACK David & Sofia för att vi fick dela denna fantastisk dag med er♥!
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vilka fina bilder!

Svar: Ja, det är verkligen hemskt! Själv har jag aldrig varit där, men skulle väldigt gärna vilja åka dit..

2013-09-11 @ 21:05:09
Blogg/hemsida: http://babustylee.webblogg.se
Skrivet av: Nora

Jättefina bilder!
När min kompis gifte sig borgerligt var nästan alla gäster med :) Så det går att ha en borgerlig vigsel med en massa gäster : D Jag har för mig, men är inte säker, att en del birgerliga vigselförrättate är "mobila" :)
Kram på dig!

2013-09-11 @ 22:03:31
Skrivet av: Milina

Sv: Min kropp bildar bara nya stenar hela tiden :/

2013-09-11 @ 22:40:00
Blogg/hemsida: http://milina.blogg.se
Skrivet av: Ida

Kan man inte välja hur man vill lägga upp det själv. Inte så mkt babbel om Gud osv? Annars finns det ju andra som har möjlighet att viga, som exempelvis en sjökapten. En gammal lärare till mig har rätt att viga samt min sambos morbror, har rätt att viga (han är polischef). Nått sånt vore ju en idé, för då kan ni ju ha er fest och ordna ett mer personligt bröllop. :)

SV: Det gör inget. Jag brukar gå in på den specifika bilden på instagram och ta ett skärmklipp. Kram

2013-09-11 @ 22:55:27
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: linah brown

så fint paar!

2013-09-11 @ 23:28:22
Blogg/hemsida: http://broownskin.blogg.se/
Skrivet av: Annika

Gud va fina ni var allihopa!
Vi gifte oss kyrkligt och jag tycker att det var fint!

2013-09-12 @ 08:30:46
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

ååh så fint! vad fina ni är också, strålar om er :).

2013-09-12 @ 09:00:35
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: Linn

Vilken cool tavla. Det ser ut som alla gäster har satt sitt tumavtryck och skrivit sitt namn - stämmer det?
Puss

2013-09-13 @ 11:25:18

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0