Gårdagens outfit!

Hej!
 
Jag gillar förhösten nu när löven börjar ändra färg och man får ta på sig lite mera mysiga tröjor och koftor och tända ljus! Det är så mysigt, annars så är jag inte stor fan av hösten. Denna höst har vi ju fått väldigt mkt sol och varmt för årstiden, så himla härligt! Igår var vi på en lite promenad och när vi gick förbi vår kiosk så blev vi så sugna på glass, tänkt att man fortfarande kan äta glass. Det är ju snart 1 oktober! Men detta kanske blev vår sista uteglass för i år.
 
 
Passade även på att ta några outfitsbilder i solen!
 
Tröja- Gina Tricot
Leggings- H&M
Skor- Converse
 
I eftermiddag ska jag stå på friskis ett pass och ikväll blir det Svenska hollywoodfruar! Läste att Maria kommer till Sverige, Hon ska vara på bokmässan i helgen, gissa vem som blev glad! ;)
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

jag gillar hösten :). fast det är de tre senaste åren jag börjat uppskatta den, innan har jag avskytt hösten :p. gott med glass!

2013-09-24 @ 14:22:45
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Svar: Åh, okej.. Beklagar verkligen... :(

2013-09-24 @ 16:13:27
Blogg/hemsida: http://babustylee.webblogg.se
Skrivet av: Vera

Åh gud vad gott med glass!!

Sv: Varsegod, aa jag älskar hästar haha
Kram

2013-09-24 @ 18:10:43
Blogg/hemsida: http://vera.weride.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0