Pink Thursday Deltagare v 37!

Hej!
 
Oj så många som var med igår och deltog i pinkthursday! Jättekul! Som jag skrev förra fredagen, det är jättekul att se statistiken öka här inne varje torsdag, roligt alla dagar när det stiger såklart, och jag funderat på att ha en lite tävling när jag nått 100 följare via bloglovin!, så glöm inte att gilla bloggen så ni inte missar denna grymma tävling ;)
 
Nu till deltagarna! Tror att det är rekord med deltagare! :)
 
 DSC_2165
Sofie- Har målat naglarna med ett bubbelgumsrosa lack!
Vikab- Kör på ett färgstarkt lack!
Alexandra- Har gjort det igen! en super fin nail art!
Sanna-Kör på ett rosa syrligt vattenmelons lack ;)
Elin- Visar upp ett helt underbart glittrigt CG!
Ida- Är med för första gången (Välkommen) via instagram, Hennes instagram heter lillapys om ni vill följa henne!
Amelia- Kör på dubbel opi idag :)
Anna- Kör idag på en pond manikyr, Hon har fått den riktigt fin!
Patricia- Har piffat till ett helt vanlig rosa med lite stora glitterbitar i svart och guld, Super snyggt!
Angelica- Visar upp ett härligt rosa som hon gärna vill ha i en större flaska! håller med!
Åsa- Är med för först gången (Välkommen) Hon har slagit till på en riktigt stark färg första gången!
Malin- Har gjort en super fin waterfall nail art!
 Bella- Kom med på slutet med en fin Loréal ombre!
 

Om jag har missat någon så hojta till så lägger jag till er!
Ha en fin helg!
Må gott, Puss & Kram!
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

Hihi, du har skrivit fel namn på mig :D
Alexandra heter jag :D

2013-09-13 @ 09:48:28
Blogg/hemsida: http://www.tennnails.blogspot.se
Skrivet av: Bella /Beauty by Bella

Vad många fina! Tyvärr missade du mig :(

2013-09-13 @ 13:36:15
Blogg/hemsida: http://beautybybella.wordpress.com
Skrivet av: Kashaya

Kul att se kollaget.=)

2013-09-14 @ 14:19:56
Blogg/hemsida: http://www.kashayas.se
Skrivet av: Ida

Va kul! :)

SV: Jag tror man kan få välja lite numera, men är inte säkert. Du får höra dig för. :D

Ja det vore ju supercoolt ifall han kunde viga er! Men det kan nog kosta en slant. :( kram

2013-09-17 @ 22:13:23
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0