Recension kaffekapslen.se!

 Hej!
 
Jag har fått ett chansen att testa kaffekapslar från kaffekapslen.se!
Kaffekapslen.se är en onlinebutik som bara inriktar sig på kapselkaffe. Det finns de 5 största kapselsorterna
Nescafé Dolce Gusto, Senseo, Nespress o®, Francis Francis och Tassimo.
Man kan även köpa maskiner och tillbehör till din maskin.
De har gratis leverans med posten vid köp för 499kr eller mer. Annars ligger frakten på 49kr.
 
Jag har fått testa flera olika sorter till min tassimo under sommaren, min favorit är Latte Macchiato! Jonas är inte så mkt för kaffe så hans favorit är Marabou! Vi var nyfikna på tet som finns från Twinings men de var inte alls gott!
Jag fick även med avkalking och de var super bra att rengöra tassimon med!
 
 
 
Just nu firar kaffekapslen födelsedag så nu finns det massor av fina erbjudanden, så passa på nu att handla lite gott kaffe! Servicen är riktigt bra och du får snabbt dina varor! Hemsidan är lätt att förstå sig på!
 
 
Ett tips är att gilla deras fb-sida så missar du inget! ;)
 
 
Må gott, Puss & Kram!

 

 


Kommentarer
Skrivet av: Helena

Min favorit är Chai Latte :)

2013-09-02 @ 19:07:20
Blogg/hemsida: http://www.lackycorner.com
Skrivet av: Milina

Sv: Tack! :)
Haft njursten i ett år, men fick fel diagnos, "svag ryggmuskel", så var hemma mycket. Hade dom sett att det var njursten direkt hade jag inte missat så mycket och nog varit frisk idag..

2013-09-04 @ 22:26:28
Blogg/hemsida: http://milina.blogg.se
Skrivet av: Ida

SV; Gör så! :) Tack så hemskt mycket! kram

2013-09-04 @ 22:26:44
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

sv, aha vad smart! det ska jag allt kolla. jag har ju fortfarande känningar av karpaltunnelsyndromet så har ju väldigt ont i armarna och händerna ofta. ska kolla det, tack för tipset :).

ja fy, det är inget roligt :(. det är ju svårt också att "punktträna" något på kroppen :( kramis

2013-09-05 @ 08:55:37
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0