Tandläkare inget kul...

Go kväll!
 
Idag har jag varit hos tandläkaren, jag som säkert många andra gillar inte att gå till tandläkaren. Idag blev det en lagning av ett litet håll. Allt gick smärtfritt, det tog endast 20 minuter och jag blev 1000kr fattigare och fick en sidoläppförstoring på köpet. Kändes det som iaf fram tills eftermiddagen då hela bedövningen släppte.. Nu hoppas jag inte att jag behöver gå dit igen fören om ett år. Blev väldigt lättad när hon sa att jag inte behöver dar ut mina visdomständer om dom inte krånglar och stör mig. Dom växer lite snett.. Visst känner jag av dom nu när de växer ibland men det är något jag just nu kan stå ut med så hoppas det förblir så!

Fick även en himla huvudvärk i eftermiddags så denna dagen har jag mest segat runt och tagit det lugnt. Nu känns det bättre och nu tänkte jag sova lite grann. Hoppas ni har haft en bättre start på veckan!?

Däremot var min helg riktigt bra, var på bokmässan och fick träffa massor av trevliga kändisar, mera om de i veckan!
 
 
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

ja tandläkaren är fan inget roligt huuu :(

2013-10-01 @ 11:11:17
Blogg/hemsida: http://thelifeofyarp.wordpress.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0