Gratis med Seqr!

Hej! 
Jag har läst på flera andra bloggar om appen seqr om att den är så bra och att man kan få ut gratis varor genom appen och gratis är ju alltid kul så jag laddade ner appen och har nu två gånger varit och handlat med appen och fått en hel del gratis! Idag fick jag allt detta som är på bilden. 

Seqr är en app som du kan betala med på utvalda butiker tex Willys, Hemköp och mc Donalds. Du får hem en faktura i slutet av månaden så det blir ju som ett kreditkort fast du har de i telefonen plus att du kan i bland hämta ut gratis varor. Sen kan man skicka över pengar till andra och du kan betala parkeringen med seqr. Jag gillar appen jättemycket den värd att testas! Någon som kanske har testas den? 

Må gott, Puss & Kram!  


Kommentarer
Skrivet av: Ida Gratte

Fin blogg :)

Gå gärna in och var med på min tävling. Du kan vinna finfina armband! :)

2014-04-16 @ 23:12:31
Blogg/hemsida: http://idagratte.blogg.se/
Skrivet av: nathalie - mamma till charlie <3

laddade ned igår, men såg att det bara var på faktura.. och det vill jag inte ha haha :P. synd att de inte kopplat ihop med bank :(.

2014-04-17 @ 13:53:41
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com
Skrivet av: Anonym

Klockren app! Älskar seqr

2014-07-15 @ 21:39:53

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0