Lucka 14, Vinst från Pufz!

Hej!
 
I dagens lucka kan du vinna en haklapp och barnmatsburk lock från Pufz!
I Pufz´s webbshop hittar du svenska innovationer med fokus på kök, barn, godis och turism!
 
 
 
Tävlingsregler-
Berätta vilken haklapp du använder idag och vad som är bra/dåligt med den och varför du vill vinna detta kit i en kommentar
 
 
Extra vinstchans-
Gilla min fb-sida
Följ mig via bloglovin
 
Tävlingen avslutas kl 23.59 ikväll!
Glöm inte att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!
 
LYCKA TILL!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, Vinnaren blev Elvira, Grattis! har mailat dig

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Milla

Idag använder vi oss av en mjuk "vanlig" haklapp som H inte gillar alls!! Han tycker nog den kanske inte sitter bra och inte är så rolig. Tyckte haklapparna från Pufs var väldigt fina och gillar att de har en design och inte ser ut som gamla vanliga :) Så tror H glatt skulle ta på sig en sådan!

2014-12-14 @ 08:18:31
Skrivet av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! A brukar använda en mjuk tyghaklapp. Han har inget emot den då den knappt syns vilket är positivt, men ofta hamnar maten i knät.
Tycker att dessa haklappar verkar riktigt bra och såna lock behövs ju alltid! :)
Följer dig på bloglovin sen tidigare.
Ha det bra!

2014-12-14 @ 08:52:36
Skrivet av: Anna Malin R

Vi använder tyghaklappar, det dåliga med dem är att de är svårt att hålla dem rena. Det blir mycket tvättande samtidigt som den inte direkt fångar upp den mat som ramlar ner!

Gillar såklart på FB för extra vinstchans!

Ha en fortsatt fin helg!

2014-12-14 @ 09:18:30
Skrivet av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Följer dig på BL och FB, Anna Karlsson

Jag har delat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/14/lucka-14-hos-princessemma-1412-2/

Vi använder just nu en hård sån där MAM/Bambino haklapp och det gör vi endast för att sonen övat på att dricka med glas. Annars avskyr jag den då den trycker mot halsen. skulle gärna vilja prova Pufz fina haklappar.

2014-12-14 @ 13:44:17
Blogg/hemsida: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Skrivet av: Christine Carlström

Jag använder ingen idag men om nån månad kommer vi behöva en då vi ska börja med riktig mat. Hade varit toppen med detta då!

2014-12-14 @ 16:35:11
Skrivet av: Jenny Olsson

Kag använder tyghaklappar från ikea.. Ja,dom är ju vita och fruktansvärt smuts på som inte går bort.. Dessutom har de inget som fångar upp maten, så lillans byxer får bytas jämt efter maten. Eller så är det mosan som är dålig på att träffa munnen, haha!
Perfekt vinst så jag slipper tvätta, dessutom gör jag egen barnmat i barnmatsburkar och då kommer locket till stor användning!

2014-12-14 @ 17:39:54
Skrivet av: Sanna

Nu har inte min dotter längre haklapp, då hon är 7 år. Men hon använde förr en hård ifrån Babybjörn som fungerade rätt bra. Hon hade även några mjuka som vi varvade med men det blev dessvärre smutsiga ganska snabbt och behövde tvättas.

Skulle gärna vilja vinna det här kitet till min dotters första kusin som är beräknad i mars. Vore kul att överraska med produkter som jag vet kommer behövas så småningom.

Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen), och följer även din blogg via Bloglovin sedan länge.

Kram Sanna

2014-12-14 @ 17:42:50
Blogg/hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: Carola L

Jag använder ingen alls - jag har befinner mig inte i det stadiet just nu ;-)

Däremot så föds det många små kusiner för tillfället och det vore roligt att kunna överraska med detta kit!

2014-12-14 @ 19:03:59
Blogg/hemsida: http://mammamuh.blogg.se
Skrivet av: Jessica Olofsson

Vi har haft både tyg från Ikea och plast från bambino. Tyg blöter igenom och se i plast har varit för hårda. Så den där vill vi gärna prova.

2014-12-14 @ 19:28:37
Skrivet av: Matilda Pettersson

Problemet som vi har här hemma är att sonen inte gillar våra haklappar så vi har kört utan nu ett tag men det funkar ju inte när han nu snart ska börja äta mer och mer själv.. Jag tror iaf att hans missnöje mestadels beror på att vi oftast använder såna där lite hårda plasthaklappar och de skaver/sitter nog ganska hårt vid halsen.

Pufz varianter verkar ju mycket bättre då man får alla de bra egenskaper som en hård haklapp har (lättare att sanera bla, haha) men att det bara är ett smalt "band" upptill vid halsen så att de inte skaver osv!

Hoppas på tur och tar även två extralotter :)
Kram Matilda

2014-12-14 @ 19:35:17
Blogg/hemsida: http://www.matildasusanna.blogg.se
Skrivet av: Frida Thorsell

Gillar din FB.
Idag snvänder vi en i ganska hårdplast. Den funkar men fångar inte upp allt så jag skulle gärna testa denna.

2014-12-14 @ 19:50:25
Skrivet av: Så älskade från första stund

Esska´s haklappar har vi hemma. Tycker de är lätta att rengöra men gillar inte att de är så "hårda".

2014-12-14 @ 20:03:18
Blogg/hemsida: http://debbie.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Mari B

vi använder en i hårdplats och denna tror jag är mycket smidigare och bättre. skaver nog inte så mycket runt halsen heller.

2014-12-14 @ 20:35:21
Skrivet av: Anonym

Jag använder baby Björn en mjuk och den är bra. Men nu börjar pojken äta mycket själv och där av hamna mycket utanför. Har köpt en av hård plast men min son vägrar dem, jag tror han tycker dem skaver. Och dem
Som man kan vinna hör hos dig är sådana som min syster har till sin son så vet att dem är bra vore perfekt att vinna till min lille kladd pojke :) har gillat på fb: Alisa Sivac och följer på blogvin :)

2014-12-14 @ 20:36:08
Skrivet av: Lisa Persson

Använder en mjuk haklapp och den har sina fördelar men det negativa är att "fickan" viker in sig så maten hamnar ändå utanför.

Jag skulle vilja vinna det här då lilltjejen ofta sliter av sig haklapparna som stängs med kardborre så skulle behöva nåt som sitter bättre

2014-12-14 @ 20:50:10
Skrivet av: Elvira Andersson

Dessa haklappar ser verkligen praktiska ut. En stor "ficka" nertill som suger upp spillet och låter det stanna där. Vår lilla Ellen skulle behöva en ny hakklapp nu när hon blivit stor tjej på 10 mån och börjar mer och mer med vanlig mat. Eftersom jag annars arbetar som pedagog och ständigt på jakt efter bra val av material som underlättar vardagen så ser dessa haklappar och även locken som tillförsluter matburkarna ut och vara dunderbra. Ellen har ännu ingen haklapp men syskonen har haft lite olika, och dem har fungerat sådär, antingen för hårda, så de inte velat ha dem på, eller så rinner vätskan ur när barnen kutar sig.

2014-12-14 @ 22:10:00
Skrivet av: Johanna - RosaBubbla.se

Vi har en grön i hårdplast från Esska eller något annat som man kan köpa på ICA. Den var helt ok, fast alldeles för hård. Nu är den sprucken i botten, så dricks det vatten och rinner ut blir Svea blöt trots haklapp. Dags för en ny, alltså!

Gillar och följer såklart!

Kram Johanna
[email protected]
www.rosabubbla.se

2014-12-14 @ 23:41:09
Blogg/hemsida: http://www.rosabubbla.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0