Överraskande paket!

Hej!
 
Jag hade ju för ett tag sen en tävling med mysvrån design. I samband med den så köpte jag mig en fin ljusstake från Annelie. Hon sa att hon skulle skicka med en överraskning för våra två samarbeten (en nu och den i julas) och det tyckte jag var super gulligt av henne plus spännande för jag gillar överraskningar, men inte trodde jag att det skulle vara flera gåvor i paketet! TACK så jättemycket Annelie för alla fina gåvor och för att du vill ha samarbeten med mig! Jag uppskattar dina egengjorda attiraljer! Du är så duktig!
Hoppas vi kan fortsätta ha samarbeten :)
 
 
 
 Jag älskar hjärtan så allt passade mig perfekt! Tack igen!
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0