Tankar om andra deltävlingen 2014!

JEM- Oj vad glad jag blev när detta gäng gick till andra chansen! Ska bli så kul och häftigt att få se detta nummer live, för det är nog bättre live än i rutan! Himla snyggt framträdande med boxarna. Gillade att de var unikt och nytänkande! Gillade dock inte de röda ljuset i numret..
 
 
The Regreshments- Ett färgglatt nummer, men inte så mkt mera, en tjatig refräng, fick oss dock att digga i soffan.
 
 
Manda- Ser ut som en poppigare trassel. Snyggt med violinisterna. Jag satt och väntade på att de skulle hända något i numret, lite lamt.
 
 
Panetoz- Fick oss verkligen att vilja dansa. Ingen Dansa pausa men refrängen sätter sig på huvudet. Snygga outfits, stilrena! Snyggare än bagy jeans och t-shirt. Denna låten kommer nog spelas en hel del i sommar!
 
 
Pink Pistols- Jag har tyvärr inget att säga om detta framträdande... Jo en bra danslåt..
 
 
Sanna Nielsen- Här kan vi ha vinnaren av mello 2014 tror jag! Numret var super snyggt! Jag satt förtrollad under hela hennes framträdanden! Sanna har en passande röst till låten. Kempe har gjort det igen!
 
 
Little Great Things- Lite för hård hårdrock för mig. Jag är förvånad av att sångaren får fram så många ord på dessa tre minuter!  En snabblåt!
 
 
Martin Stenmarck- Snyggt nummer med ljuset i bakgrunden! Gillar att den blir lite poppigare efter första versen och refrägen! Martin har gjort det igen! Ska bli kul att få se Martin och hans nummer i andra chansen!
 
Programledarna- Nour och Anders var mkt bättre i lördags än första deltävlingen! De kändes mera avslappnade och himla kul att dom bjöd på lite dans!
 
Mellanakten- Bananen gör det igen! Jättekul att uppmärksamma Herreys 30 års jubileum och även ABBA. Kul att Herreys kom ditt och körde sin refräng. Dock saknade jag snacket i Green room..
 
Jag är lite chockad att jag prickade in alla rätt, det är inte ofta kan jag säga som jag sätter alla fyra låtarna rätt!
Såg ni andra deltävlingen?
 
Nästa vecka är det tredje deltvälingen och den går i Göteborg. Jag kommer att vara i Göteborg men på något helt annat, men hade ju varit kul att få se lite kändisar ;)
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: nathalie - mamma till charlie <3

hihi du får smita förbi där och kolla på kändisar =)

2014-02-11 @ 07:55:53
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0