Blog Award!

Jag har blivit antagen i en blogaward av Maddisenj!

 

Vilka är då reglerna?

# Tacka och uppmärksamma den som har nominerat dig
# Skriv 11 random fakta om dig själv
# Svara på de 11 frågor du fått i awarden
# Välj ut elva bloggar att nominera (du kan inte välja den som nominerat dig)
# Skriv 11 frågor åt de du nominerade


11 random fakta om mig

 

1. Jag äger över 200 nagellack!

2. Lila är en färg som jag verkligen ogillar!
 
3. Jag har haft en katt när jag var liten, dock bara en vecka då Mamma var allergisk
 
4. Kan inte använda Jeans, funkar inte på mina ben, haha!
 
5. Har gått på toa efter Peter Magnusson
 
 
6. Älskar läppglans, köper bara för att de är fina!
 
7. Drömmer om att få gå på en kändisfest och mingla med kändisar
 
8. Drömde om att bli frisör när jag var liten
 
9. Favoriträtten är tacos
10. Är vänsterhänt
 
11. Har gått in i en platspalm på ett köpcenter, Haha

Frågor från Madeleine
 
1. Hur har din jul varit?
Svar- Julen var mysig trots att snön lyste med sin frånvaro, Firade med sambons familj förra året och visst kändes det lite annorlunda (min andra jul med dem) men dagen rullade på :)
 
2. Hur ska du fira nyår?
svar- Jag och Jonas firade in det nya året med mjukiskläder i vardagsrummet skålandes i cider och nyårspuss. Tycker inte nyår år något speciellt. Man väntar ju bara på ett nytt år.
 
3. Vilka tre bloggar är dina favoriter?
Svar- Adara, Bring bling bling to everything & Blondinbella
 
4. Har du någon resa inplanerad framöver, i så fall vart?
Svar- Många korta resor inom Sverige så som Stockholm och Skåne, men hoppas kunna planera in en utlandsresa under 2014! Vill gärna till London igen och sen Tyskland!
 
5. Är du ledig nu i mellandagarna eller jobbar du?
Svar- jag var ledig, eller ledig och ledig men ja..
 
6. Vad brukar du göra när du inte jobbar eller går i skolan?
Svar- Är ju arbetssökande just nu så tiden går åt till att söka jobb..
 
7. Har du fyndat något på årets rea?
Svar- Ja en hel del, men gladast över en sammetsklänning från Indiska som jag spanade in hela hösten!
 
8. Vad gör en blogg intressant att följa?
Svar- Varierande, korta och inspirerande inlägg!
 
9. Någon favoritfilm från året som gått?
Svar- Hundraåringen
 
10. Vad har varit bäst respektive sämst med året 2013 för dig?
Svar-
Bäst- Resan till London med Jonas
Sämst- Den långa väntan på att 2013 skulle ta slut, stressen att inte ha ett jobb
 
11. Vad har du för förväntningar på det nya året 2014?
Svar- Att vi får komma fram i kön på Salgrenska och börjar vår långtan om att bli en familj!
 
 

Jag nominerar följande bloggar:

Linda, Natalie, Johanna, Ida, Patricia, Åsa, Johanna, Sara, Johanna, Julia, Ann-Sofie
 
Mina 11 frågor
1. Vilka  kändisbloggar läser du?
2. Favorit efterrätten?
3. Varför började du blogga?
4 .Favorit film?
5. Om du byte kön för en dag, vad skulle du då göra?
6. Tror du på evig kärlek?
7. Ditt drömresemål?
8. Vilken kändis tycker du är snyggast?
9. Om du bara fick välja en färg att bära resten av ditt liv, vilken skulle det bli?
10. Bästa minnet från 2013?
11. Vad ser du mest fram emot under 2014?
 


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Grattis till awarden och tack för att du skickat vidare den till mig.=) Ska se om jag hinner ta och göra den idag eller imorgon.

Sv. Du kan betala med Paypal eller vanligt konotkort hos Asos.

2014-01-11 @ 14:40:26
Blogg/hemsida: http://www.kashayas.se
Skrivet av: Emelie

Kul att läsa ^^

2014-01-11 @ 14:45:47
Blogg/hemsida: http://ewelies.blogg.se
Skrivet av: JoHaNNa - alltid tävlingar på bloggen

men åhh va kul att du nominera mej :) får allt fixa ihop ett inlägg ;)

då ska jag allt klicka hem en sån när julen närmar sej igen :) tack :) det går bättre än förväntat, redan gått ner julkilona ;) oj, 5:2 är inte den väldigt svår ? eller är den som LCHF typ ?

2014-01-11 @ 17:41:02
Blogg/hemsida: http://johannaspratstund.blogg.se
Skrivet av: MADDISENJ.SE

Vad roligt att läsa och kul att du ville genomföra den :)

2014-01-14 @ 10:59:39
Blogg/hemsida: http://maddisenj.se
Skrivet av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

denna ska jag göra =) tack för awarden :D

2014-01-14 @ 20:34:44
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0