Pink Thursday Deltagare v 24!

Hej!
 
Här kommer deltagarna från gårdagens pinkthursday! Några flera denna gången, så kul!
 
Malin- Är med för första gången (Välkommen) och visar upp ett super snyggt sommar holo!
Ankie- Passade på att måla naglarna med en färgstark rosa tills dotterns skolavslutning!
Anna- Är också med för första gången (Välkommen) och visar också upp ett färgstarkt lack!
Sanna- Visar upp ett underbart sommar lack som får mig att tänka på hallon!
Lotta- Visar också upp ett färgstarkt lack med lite metallisk effekt!
Malin- Visar upp ett jul lack mitt i sommaren, detta lack ska ju verkligen få se solens strålar, så fint!
 
Kul att så många var med!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: nathalié - mamma till charlie <3

läckert!

2014-06-13 @ 14:53:40
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com
Skrivet av: Zophie

Attans! Jag hann inte! Jag försökte verkligen hinna...! Men jag får sikta på nästa vecka istället! Fina naglar alla har! =)

2014-06-13 @ 20:10:30
Blogg/hemsida: http://opalix.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0