Smart förvaring till smycken!

Hej!
 
Jag håller ju inte alls detta med att uppdatera dagligen, det har mest blivit pinkthursday inlägg på senaste men nu ska jag försöka att få igång bloggandet igen och drivet! Visserligen ska jag sommarjobba i sommar men jag ska försöka! haha! Det värmer iaf att ni kickar in här lite då och då!
 
Nu tänkte jag tipsa om en smart smyckesförvaring som jag vann i en julkalender från förra året! Det är som en klänning med flera fack där du kan lägga i dina smycken, Den slukar en hel del och så kan man gömma den, jag gömde den bakom en dörr, perfekt!
 
 
Någon av er som har en sånhär smyckesförvaring? Om inte och är nyfiken på en så köp den hos Uffesakerochting för 229kr!
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja, det är så himla bra att veta exakt vad det är i också. Inga konstigheter.

2014-05-23 @ 13:19:29
Blogg/hemsida: http://sessie.se
Skrivet av: Sara - Ensamstående mamma

Men vilken fiffig förvaring, verkligen något som jag skulle haft :P

2014-05-30 @ 11:34:07
Blogg/hemsida: http://dolphin.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0