Lucka 5, Vinst från Barnklossar!

Hej!
 
Idag kan du vinna ett valfritt namn på max 10 bokstäver i form av klossor från Barnklossar.
Ägaren till barnklossar heter Maja och hon tillverkar allt från klossor med namn, symboler och djur. Hon gör även personliga tavlor och kuddfodral.
 
 
Tävlingsregler-
Besök barnklossars hemsida och leta upp vad Maja heter på instagram. Berätta även i en kommentar vilket namn du skulle vilja vinna och varför just du ska vinna.
 
 
Extra vinstchans-
Gilla min fb-sida
Följ mig via bloglovin
 
Tävlingen avslutas kl 23.59 ikväll!
Glöm inte att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!
 
LYCKA TILL!
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD, Vinnare blev Nathalie, Grattis! jag har mailat dig
 
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! Maja heter mmmajanilson på instagram.
Jag skulle vilja ha namnet Adrian i klossar. Tror dessa skulle vara både roliga och lärorika för honom när han ska börja lära sig läsa. :)
Följer dig på bloglovin sen tidigare.
Ha det bra!

2014-12-05 @ 05:45:40
Skrivet av: Jonna Tiensuu

Maja heter mmmajanilson på insta. Gillar och följer! :-) skulle vilja vinna åt min son Albin, håller precis på att fixa ett eget rum till honom, så detta vore perfekt :-)

2014-12-05 @ 06:28:17
Skrivet av: Anonym

Hon heter mmmajanilson där.
Jag skulle vilja vinna åt Vidar, min brors son. Hans rum ska snart inredas så det hade ju passat fint. :)

2014-12-05 @ 06:45:50
Skrivet av: Jane Larsson

Hon heter mmmajanilson där.
Jag skulle vilja vinna åt Vidar, min brors son. Hans rum ska snart inredas så det hade ju passat fint. :)

2014-12-05 @ 06:46:11
Skrivet av: nathalie - mamma till charlie

mmmajanilson och hon är så himla duktig på massa saker :).
håller tummarna att vinna Charlie i pastellgrönt =)).

gillar på fb, nathalié eriksdotter teodorson.
följer på bloglovin =)

2014-12-05 @ 06:54:32
Blogg/hemsida: http://livetomyarp.com
Skrivet av: Annie

Hon heter mammajanilson på instagram.
Om jag vinner skulle jag vilka vinna namnet Amanda till min minsting...

2014-12-05 @ 07:16:10
Skrivet av: Anonym

Mmmajanilson

Jag skulle vilja vinna namnet Lin som vår dotter heter. Det går inte att hitta någonstans, så vore kul att ha klossar med hennes namn.

2014-12-05 @ 07:21:06
Skrivet av: Tatyana

Jag skulle vilja vinna namnet Lin som vår dotter heter. Det går inte att hitta någonstans, så vore kul att ha klossar med hennes namn.

2014-12-05 @ 07:21:27
Blogg/hemsida: http://www.lillalady.se
Skrivet av: liselotte

Jag är gärna med och tävlar. Svaret är mmmajanilson Vill gärna vinna klossar med namnet Hugo, det är mitt barnbarns namn, han är 4 år och tycker det är väldigt intressant med bokstäver just nu( de håller på med det på förskolan). Så detta skulle passa perfekt till honom.
Gillar och följer, liselotte andersson
Mvh Liselotte

2014-12-05 @ 08:02:35
Blogg/hemsida: http://liselottess.blogspot.com
Skrivet av: Mattias Olofsson

Svaret är: mmmajanilson

Jag vill gärna vinna dessa till familjens nytillskott Jamie, min gudomliga brorson.

Håller tummar och tår!

2014-12-05 @ 08:41:16
Skrivet av: jane karlsson

mmmajanilson

jag vill gärna vinna till amy min systerdotter

2014-12-05 @ 09:10:58
Skrivet av: Desirée

Åh så fint!! Jag skulle vilja vinna detta till min brorsdotter som alltid lyser upp min gråa vardag och får mig att le hela vägen in i själen, därför vill jag gärna att namnet skulle vara: Felicia.

Hon heterer: mmmajanilson på Instagram

Gillar dig på Facebook som; Dezirée Andersson Canth och följer på bloglovin med min mailadress, vet inte vad namnet är där? Inte så insatt i just bloglovin!

2014-12-05 @ 09:15:12
Blogg/hemsida: http://serendip.blogg.se
Skrivet av: JoHaNNa - julkalender på bloggen 1-24 December

Maja heter mmmajanilson på Instagram.
Jag skulle gärna vilja vinna med Mille till mitt gudbarn i doppresent :)

gillar dej på fb: Johanna Hellberg och följer dej på bloglovin

2014-12-05 @ 09:18:39
Blogg/hemsida: http://johannaspratstund.blogg.se
Skrivet av: Lina Eckerström

Svar : mmmajanilson

Helst skulle jag ju vilja ha båda barnens namn Älva & Liv men lillasyster Liv är nog i störst behov av fina saker till rummet som är nyrenoverat o ska inflyttningsbart :)

Gillar din facebook & följer dej på BL - Lina Eckerström

2014-12-05 @ 09:25:34
Skrivet av: Maria P

mmmajanilsson
jag skulle vilja ha min son Hugos namn i klossar

2014-12-05 @ 09:29:15
Skrivet av: Alexandra

svar: mmmajanilson

jag skulle vilja ha namnet oliver på klossarna!

2014-12-05 @ 10:23:03
Blogg/hemsida: http://alexandralinneas.blogg.se
Skrivet av: Annica L

mmmajanilson

Alva skulle jag vilja ha på klossarna

2014-12-05 @ 10:25:23
Skrivet av: jessamy

Hon heter mmmajanilson på instagram.

Följer dig redan på BL.

Svårt med namn åd jag har tre barn. Men jag skulle vilja ha HEAVEN skrivet på klossarna då hon snart fyller sex år och ska få ett "nytt" rum. Vore tufft att sätta upp dem på en hylla på väggen.

2014-12-05 @ 10:30:57
Skrivet av: Joanna Doweyko

Hej!
Maja heter mmmajanilson på Instagram.

Vinner jag vill jag ha SAMUEL på klossarna :)

Hållerna tummarna!

2014-12-05 @ 10:31:20
Skrivet av: Lena

Mmmajanilson

Skulle vilja ha namnet Kenny i klossar

2014-12-05 @ 10:40:04
Skrivet av: Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Hej! Nu har jag dragit vinnare i min julkalenders två första luckor. För att se om det var du så tänkte jag att jag länkar båda tävlingarna (så kan du gå in på den/de du deltagit i!)

http://www.sannasrum.se/premiar-for-sannas-julkalender-2014-lucka-1/
http://www.sannasrum.se/sannas-julkalender-2014-lucka-2/

Glöm inte att delta i de andra luckorna också, du hittar alla här:
http://www.sannasrum.se/category/tavlingar/sannas-julkalender/

2014-12-05 @ 10:43:48
Blogg/hemsida: http://sannasrum.se
Skrivet av: Maria Byland

Maja heter mmmajanilson på instagram.

Om jag vinner skulle jag vilja ha namnet Julia.

Jag följer och delar din tävling på samtliga forum på Facebook - Maria Byland
Blogg - http://nattstad.se/majavirrpanna
instagram - gratishatten

Håller tummar och tår!

2014-12-05 @ 11:36:55
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/majavirrpanna
Skrivet av: erika pejrud

mmmajanilson

Bebis kommer i januari och först då kan jag välja namn

2014-12-05 @ 11:48:12
Skrivet av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är med.

Svar: mmmajanilson

Följer dig på FB, Anna Karlsson

Skulle vilja vinna namnet Felix

Har delat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/12/05/lucka-5-hos-princessemma-512-2/

2014-12-05 @ 12:11:41
Blogg/hemsida: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Skrivet av: Erika

Svar: mmmajanilson

Jag skulle vilja vinna namnet Milliam.

Min son har ett ovanligt namn och finns alltså inte att hitta på produkter, därför önskar jag vinna dessa. De var underbart fina!!

2014-12-05 @ 12:18:13
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/erikaalex
Skrivet av: Camilla Wihlborg

Hon heter mmmajanilson på instagram.
Vi skulle gärna vinna klossar till Irma.
Hon gillar att bygga med klossar, så vore fint med nåt eget till hennes rum när hon får ett.

Jag följer dig på bloglovin sen förut :)

2014-12-05 @ 12:52:12
Skrivet av: Linda S

Hon heter där mmmajanilson. Jag vill vinna namnet Svea. Tror att det är ett väldigt bra sätt att lära sig känna igen sitt namn.

2014-12-05 @ 13:04:43
Skrivet av: Lotta Larsdotter

Maja heter mmmajanilson på instagram. Jag skulle vilja ha namnet InannaLi om jag vann!

2014-12-05 @ 13:17:53
Skrivet av: Tina Carlström

Hon heter mmmajanilson.
Jag skulle vilja ha min sons namn på klossarna, Jakob. Fin doppresent till honom.
Jag gillar dig på FB, Tina Carlström.

2014-12-05 @ 13:29:21
Skrivet av: Lina - Mamma till Elias & Meja

Hon heter mmmajanilson, följer och gillat på FB (Lina Alsaigh Granholm) Jag skulle vilja ha klossar med namnet Meja i rosa. Vore så himla kul nu när vi börjat öva på namn och bokstäver.

2014-12-05 @ 13:31:35
Blogg/hemsida: http://linelias.blogg.se
Skrivet av: Så älskade från första stund

Så söta klossar!
Självklart skulle min son Ellion få klossarna om jag vann. Han fyller 1 år på juldagen så det hade blivit en fin present till honom.
Svaret på din fråga är: Hon heter mmmajanilson

2014-12-05 @ 14:01:23
Blogg/hemsida: http://debbie.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Ulrika

Maja heter mmmajanilson på instagram. Jag skulle vilja vinna klossar till min son med namnet Elliot som blir 3 månader kring jul. Vi jobbar på att välja leksaker i bra material, som trä och textil och försöker undvika plast, så det skulle vara en fin julklapp till honom!

2014-12-05 @ 14:19:19
Blogg/hemsida: http://iminkaffekopp.wordpress.com
Skrivet av: Jonna

Hon heter mmmajanilson på Instagram.

Jag skulle vilja vinna namnet Walter, han fyller två år i februari och vi har precis börjat öva bokstäver och siffror :-).

2014-12-05 @ 14:20:52
Skrivet av: Ulrika

glömde att skriva att jag redan följer dig på bloglovin sedan länge :)

2014-12-05 @ 14:21:13
Skrivet av: Jenny Sjöberg

Instagramnamn: mmmajanilson

Vårt gulliga nytillskott äger ännu inga klossar, så extra kul skulle det bli om de första blev med henne bokstäver på: ISA.

Jag gillar FB-sidan och följer via Bloglovin.

2014-12-05 @ 15:24:45
Blogg/hemsida: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Lisette

Jag gillar! Jag skulle så gärna vilja vinna med min sons namn William och det skulle få stå i hans rum som prydnad eftersom de är så himla fina :)

2014-12-05 @ 18:45:05
Skrivet av: Alexandra Andersson

Instagram: mmmajanilson

Jag skulle vilja ha min dotters namn Moa. Min lilla Moa ska inom kort få ett eget rum och dessa klossar skulle passa utmärkt i rummet. Än så länge är hon för liten för att öva bokstäver men klossarna kommer finnas med i många år :)

2014-12-05 @ 19:08:28
Skrivet av: veronica hedlund

jag är jättegärna med. om jag vann skulle jag vilja ha namnet swea .

instagram mmmajanilson

kram veronica

2014-12-05 @ 19:42:25
Blogg/hemsida: http://www.minbebis.com/blogg/inka/
Skrivet av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna med namnet Charlie som är min dotters halv lillasyster. Hon fyller 2 år i januari och detta vore en perfekt gåva.

Hon heter mmmajanilson på instagram.

Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen), och följer även dig på Bloglovin.

Kram Sanna

2014-12-05 @ 19:47:33
Blogg/hemsida: http://mammasvardag.se
Skrivet av: Mari

hon heter mmmajanilson.
jag skulle vilja vinna namnet Thea. Det är min kompis lilla tjej, och klossar utvecklar så mycket hos det lilla barnet. Dels får man in matematiken, dvs formen (fyrkant). och så finkänsligheten med att stapla dem.
jag följer dig på fb, och på bloglovin

2014-12-05 @ 20:09:09
Skrivet av: My Thulin

mmmajanilson på instagram.
Skulle vilja vinna namnet Lara , det ska min bästa kompis bebis hetta som födds nu i december :)
Följer dig på blogvlin & gillar din sida som My Thulin

2014-12-05 @ 20:09:41
Blogg/hemsida: http://mythulin.blogg.se
Skrivet av: Carina Gustafsson

Hon heter mmmajanilson på instagram. Jag skulle vilja vinna namnet Linnea till mitt kusinbarn.

2014-12-05 @ 21:08:47
Skrivet av: Emely Korabik

Hon heter mmmajanilson på instagram, jag följer henne där ju ;) Jag skulle vilja vinna namnet Vera till vår dotter, skulle vara fint att ha på hyllan här hemma vid hennes första dagisfoto. :) Gillar dig på facebook och följer på bloglovin! :D

2014-12-05 @ 21:10:56
Blogg/hemsida: http://www.emssan.blogspot.com
Skrivet av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hon heter mmmajanilson.
Jag skulle vilja ha så fina klossar i Jennifers namn. Dom skulle passa perfekt in i hennes rum så jag hoppas och håller tummarna så hårt jag kan :)

2014-12-05 @ 21:18:45
Blogg/hemsida: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice
Skrivet av: Frida

Hon heter mmmajanilson .
Jag gillar din FB.
Om jag vann skulle jag vilja ha bokstäverna GillisEira om det går bra med två namn på sammanlagt tio bokstäver.

2014-12-05 @ 21:32:03
Skrivet av: Patricia

Hon heter mmmajanilson på instagram, vilket jag även följer :)
Jag skulle vilja ha dessa fina namnklossar i min dotters namna Emina :)

2014-12-05 @ 21:49:01
Blogg/hemsida: http://patricialaurin.blogspot.com
Skrivet av: Johanna

Hon heter: mmmajanilson
Har länge velat beställa åt mina barn Vera och Alve.
Men pengarna läggs på annat tyvärr. Skulle vara jättekul att vinnna antingen till sonen eller dottern för båda två har helt nyrenoverade rum som saknar inredning :)

2014-12-05 @ 21:57:02
Blogg/hemsida: http://verasmamma.blogg.se
Skrivet av: Matilda Pettersson

Är med :)

Svaret är mmmajanilson.

Jag skulle vilja ha klossar som bildar Arvid samt Edvin men om jag bara får välja ett så blir det Edvin, så skulle han få dem i ettårspresent när han fyller år på nyårsafton :) Perfekt present!

Tar bägge extra-chanserna också.

Kram Matilda

2014-12-05 @ 22:08:21
Blogg/hemsida: http://www.matildasusanna.blogg.se
Skrivet av: agnesandersson

Hon heter mmmajanilson på instagram :)
Jag skulle skriva namnet s a g a, och ge det till min kusin som är 4 år och har precis fått ett eget rum! :D
kram

2014-12-05 @ 22:28:18
Skrivet av: Daniela - mamma till A & E

Hon heter mmmajanilson.
Aleksander - skulle vilja vinna dessa klossar till min son för han har precis fått ett eget rum (efter att ha delat med sin syster i 1 år) och han är 3,5 år, skriver och ritar mycket. Han tycker det är super roligt med bokstäver! :)

2014-12-05 @ 22:30:21
Blogg/hemsida: http://www.dap.blogg.se
Skrivet av: Linda Nord

Hon heter mmmajanilson o ja vill vinna med namnet Aron för o ha likadana klossar till båda mina barn. Maya fick äran o få klossar gjorda av Maja en gång så nu är det sonens tur ;)
Puss & kram!

2014-12-05 @ 22:32:07
Skrivet av: Anna L

mmmjanilson

ZEKE EMIL

Anna Larsson på FB

Fina advent

2014-12-05 @ 22:34:25
Skrivet av: Desirée Larsen

Svar: mmmajanilson
Skulle vilja vinna klossar med namnet TRISTAN - min älskade lille son som hade på tok för bråttom ut i livet men som efter mycket om och men klarade sig mirakulöst bra.

Gillar på FB & följer på bloglovin: Desirée Larsen

Håller tummarna :)

2014-12-05 @ 22:38:02
Blogg/hemsida: http://larsensliv.se
Skrivet av: Jeanette

Svar: mmmajanilson

Jag skulle vilja ha namnet "Saga" i rosa. Vi väntar en lillflisa i januari så detta hade blivit en fin detalj i rummet och sedan en bra leksak.

2014-12-05 @ 23:03:42
Blogg/hemsida: http://nattstad.se/gratistokig
Skrivet av: Sara K

Rätt svar: Hon heter mmmajanilson på Instagram.

Jag skulle vilja vinna med namnet "Junie" som min älskade brorsdotter heter. Skulle vilja ge henne riktigt härlig julklapp som fungerar både som leksak och som inredning. Som leksak så stimulerar den så mycket hos ett barn.. Lärande, matematik, bokstäver, balansera och stapla, ja listan kan göras lång - det är inte "bara" klossar :)

Gillar på FB (Sara Kramer) och följer redan din blogg på Bloglovin så jag gillade detta inlägg där som nummer 1 :)

Mail: [email protected]

2014-12-05 @ 23:26:22
Skrivet av: FC

mmmajanilsson

Jag skulle alldeles självklart vilja vinna åt dig Eliana som preciis börjat peka ut E:n åt oss båda. Det hade varit perfekt att kunna bygga hennes namn igen och igen. Hade dessutom gärna köpt till ett d så att vi kunnat laborera med mammas namn också :-)

2014-12-05 @ 23:43:52
Skrivet av: FC

Ooops... jag la till ett s i namnet. För nu vart jag plötsligt stalker på en helt annan Maja på insta :-D

2014-12-05 @ 23:45:43
Skrivet av: Zandra

Mmmajanilson på indragna

Pzalmo det är förstabokstaven i alls i familjens namn

2014-12-06 @ 05:56:33
Skrivet av: Daniel

Mmmajanilson så klart.
Extra mmm för att hon gör så fina tårtor 😆

Vill ha namnet Loke så han ser sitt namn ofta och han vet vad han betyder för sin pappa ☺

2014-12-06 @ 06:17:39
Blogg/hemsida: http://www.lokespappa.se
Skrivet av: Michaela

Maja heter mmmajanilson på instagram:) Om jag vinner så skulle jag vilja ha namnklossar med sonens namn Casper. Tänk att få ge han dessa underbara klossar på sin första födelsedag som inträffar vid jul.

2014-12-06 @ 08:09:16

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0