Eko kläder!

Hej! 
Jag vet att det ekar tomt här inne. Har åkt på en förkylning och hosta så just nu gör jag så lite som möjligt plus att jag börjar tröttna på denna renovering, men om 1,5 vecka är allt klart! Som jag längtar, då ska vi börja fixa till tvillingarna😍 längtar efter att få börja tvätta alla kläder. Vi var på Ica maxi när vi var hemma hos min familj sist och hittade två söta pyjamaser. Älskar att det är ekologiska👍 
När förkylningen är över då ska jag överösa er med massa inlägg☺️ 

Må gott, Puss & Kram 


Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Gud så söta :) ❤️
Ser fram emot fler inlägg.. Hoppas du blir frisk snart :) 👍

2015-04-12 @ 14:21:39
Skrivet av: Kashaya

Fantastiskt söta. Krya på dig

2015-04-12 @ 19:10:23
Blogg/hemsida: http://www.kashayss.se
Skrivet av: Malin

Men åh vilka söta!! Älskar randigt på barn.

2015-04-13 @ 21:01:26
Blogg/hemsida: http://majzans.vimedbarn.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0